Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Anncha Fahlqvist - 14 juli 2010 12:12

Sitter nu på min lunch och har det grymt varmt men vad gör det, det e ju S*O*M*M*A*R   


Denna vecka har vi haft Barnkalas för Max har ju fyllt 8 år, bilder kommer. Han hade en hög m kompisar här och de badade, åt pizza, hade vattenkrig, spelade fotboll, fikade och gjorde massa annat. Jim spelade oxå fotboll m dom och vips som ramlade "Gubben" och trodde "pek-tån" gick av. Den bara hängde och dallrade men efter samtal t Dr och väntan t dagen efter m räntgen osv så visade att Jim tydligen fixat allt själv dagen innan    Va nu bara en hoppning ur led!!

Tur det inte va nåt värre.


Igår va vi o badade tills sena kvällen. Va så varmt och skönt så vi ville knappt åka hem. Natten kunde jag knappt sova, fläktade knappt och stod helt stilla fast man har öppet på flera ställen!


Nu är barnen & m hans brorsa och tjejer i Mohed och åker vattenrutsch och badar. Fick just ett SMS, såg så mysigt ut. Vill oxå vara med..... inte sitta här i värmen! Men vad gör man.


Kram på er

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards