Alla inlägg under januari 2012

Av Anncha Fahlqvist - 31 januari 2012 14:44

Ikväll ska vi ha hälsokväll inom Kyäni

Det har verkligen gett resultat när ja ätit det. Mkt piggare o vilar i förebyggande nu istället för när jag tidigare vilade pga dödströtthet, svärfar äter oxå o fått sänkt socker, grannen mår mkt bättre.En blåbärspåse om dagen för ditt välbefinnande o din hälsa. Varför ta piller om man inte behöver   

Har varit på träning idag o påminde sjukgymnasten om att min bassängträning är borttagen o då kom han ihåg att jag skulle ha annan träning för hand o arm..........skulle fixa tills på fred när vi ses igen. Tur man e på hugget själv ibland.


Nu matlagn, Jim håller på att skala potatis- blir mos o ugnsfalu

Av Anncha Fahlqvist - 31 januari 2012 14:44

Ikväll ska vi ha hälsokväll inom Kyäni

Det har verkligen gett resultat när ja ätit det. Mkt piggare o vilar i förebyggande nu istället för när jag tidigare vilade pga dödströtthet, svärfar äter oxå o fått sänkt socker, grannen mår mkt bättre.En blåbärspåse om dagen för ditt välbefinnande o din hälsa. Varför ta piller om man inte behöver   

Har varit på träning idag o påminde sjukgymnasten om att min bassängträning är borttagen o då kom han ihåg att jag skulle ha annan träning för hand o arm..........skulle fixa tills på fred när vi ses igen. Tur man e på hugget själv ibland.


Nu matlagn, Jim håller på att skala potatis- blir mos o ugnsfalu

Av Anncha Fahlqvist - 31 januari 2012 14:44

Ikväll ska vi ha hälsokväll inom Kyäni

Det har verkligen gett resultat när ja ätit det. Mkt piggare o vilar i förebyggande nu istället för när jag tidigare vilade pga dödströtthet, svärfar äter oxå o fått sänkt socker, grannen mår mkt bättre.En blåbärspåse om dagen för ditt välbefinnande o din hälsa. Varför ta piller om man inte behöver   

Har varit på träning idag o påminde sjukgymnasten om att min bassängträning är borttagen o då kom han ihåg att jag skulle ha annan träning för hand o arm..........skulle fixa tills på fred när vi ses igen. Tur man e på hugget själv ibland.


Nu matlagn, Jim håller på att skala potatis- blir mos o ugnsfalu

Av Anncha Fahlqvist - 30 januari 2012 13:58

När vi lämnat barnen imorse drog vi till Valbo men  när vi kom dit visade det sig att allt öppnade kl.10, vi trodde 09 så blev en fika o sen köpte vi en Tassimo kaffemaskin.

Vi slänger så mkt kaffe när vi brygger så vi tror vi kommer tjäna på det här + lämpligt å gott - spec om man är ensam o bara ska ha 1 kopp.


När vi gick i Valbo blev jag väldigt snurrig i huvet o känner av det fortfarande så nu ska jag vila o se om det går över.Maja ska börja på skidskola ikväll, Max o jag blir hemma.

Puss å kram

Av Anncha Fahlqvist - 27 januari 2012 17:50

Ikväll är vi bjudna till våra nya grannar på mat.

Max o deras störst ska på party 19-21 o vid 19 passar vi på att äta

När jag tränade idag så åkte Jim ,Max o Malte på MC D o åt .

Ska få en ny tjej som "handtränare" nu när bassängen togs bort.Intressant att se efter en tid om det ger mer-jag tror det kan bli bra  


Imorgon ska Maja sova hos mormor o morfar o vi hade tänkt gå ut o äta o sen på bio men får se imorgon för Max har först 2 innebandymatcher- skönt softa hemma efter en hektisk fm annars kanske jag somnar på bion   

Den som är med imorrn får se    

Av Anncha Fahlqvist - 26 januari 2012 08:55

Igår hade vi en TV-mys-fm i soffan när barnen va i skolan , välbehövligt o skönt. Sen tog Maja o Jim en skidtur o blir nog det idag oxå.Vi beställde även tid hos Memira för ögonlaser-operation. Undersökning iaf så får vi se om jag kan operera trots synfältsbortfallet.21/2 ska vi dit-intressant o skönt slippa linser o brillor och ändå se   


Av Anncha Fahlqvist - 25 januari 2012 09:55

När jag kom ner t frukost idag brann elden o det var varmt å skönt <3 Tack

Igår va det fotvård o på kvällen massage- idag blir en lugn dag o Jims mamma bjuder dessutom på middag. Skön dag, ska zappa lite på tv:n nu

Av Anncha Fahlqvist - 25 januari 2012 09:55

När jag kom ner t frukost idag brann elden o det var varmt å skönt <3 Tack

Igår va det fotvård o på kvällen massage- idag blir en lugn dag o Jims mamma bjuder dessutom på middag. Skön dag, ska zappa lite på tv:n nu

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards