Alla inlägg under april 2012

Av Anncha Fahlqvist - 27 april 2012 07:29

Igår va det dax för Maja o mig att ta en prommis, vi gick till Ellervik o Maja e så duktig som orkar gå den sträckan el hon åkte sparkcyckel men bra gjort. Där väntade en fika sen fick vi skjuts hem av farfar

Max va i Gävle hela dagen m Malte o hade shoppat en keps o ett par chinos-gröna. superfina

Det är bra när de köper sina egna kläder så får de det de vill ha


Nu ringde just Stina o när barnen är skjutsade åker vi till Bollnäs

tre

Av Anncha Fahlqvist - 25 april 2012 11:53

Då var vi 3 här hemma igen då o den här ggn  vet vi inte när han kommer hem heller men max 14 dagar så får hoppas det blir kortare så blir vi  glatt överaskad.

Max blev ledsen inatt när han hörde att Jim gick i dörren när han åkte. Var vid 02-03-tiden som farmor o farfar skulle skjutsa honom t tåget, Då kom Max in t mig o han hade svårt att somna om o sa att det är jobbigt den dagen pappa åker o sen går det bra o samma känner ju jag så........

Maja sa att hon blivit ledsen när pappa läste för henne tidigare på kvällen men nu var det bra......Det gick bra på morgonen o de tog bussen-gick o hämtade Malte o de drog iväg vid 07.20

Maja kommer hem m 13-bussen o Max m 14-bussen. Farmor/svärmor ringde just o sa att de kommer förbi på em

Nu har jag just ätit en hårdmacka m kaffe o plockat ur diskmaskinen så nu blir det soffan innan Maja kommer.

Puss å hej

Av Anncha Fahlqvist - 24 april 2012 07:49

Var det 2 år sen jag gjorde en bypass??Oj vad tiden går


Min längd var 166,5 o vikten 63,1Innan OP vägde jag 122Kg så en halvering av AC

 BMI  22,7-NormalvInnan op var BMI44,3

så jag har halverat den

Det togs oxå massa prover på vitaminupptaget i kroppen men det får jag svar på senare

Nu ska jag försöka hålla vikten här o det är väl det som e svårt eftersom jag går ner några hg varje mån o i slutänden blir det kg o nu vill jag verkligen stanna

 

På onsd är det dax för en 2v-sväng för Jim igen

Puss å hej

Av Anncha Fahlqvist - 24 april 2012 07:49

Var det 2 år sen jag gjorde en bypass??Oj vad tiden går


Min längd var 166,5 o vikten 63,1Innan OP vägde jag 122Kg så en halvering av AC

 BMI  22,7-NormalvInnan op var BMI44,3

så jag har halverat den

Det togs oxå massa prover på vitaminupptaget i kroppen men det får jag svar på senare

Nu ska jag försöka hålla vikten här o det är väl det som e svårt eftersom jag går ner några hg varje mån o i slutänden blir det kg o nu vill jag verkligen stanna

 

På onsd är det dax för en 2v-sväng för Jim igen

Puss å hej

Av Anncha Fahlqvist - 18 april 2012 10:09

Vill inte ha mer kyla o snö men både igår o imorse snöade det   vill ha vår o värme nu.


Just ätit mellis- hårdmacka o kaffe.

På månd ska jag på 2-årskontrollen, Intressant höra vad doktorn säger om viktnedgången o allt, är ju nöjd själv men alltid kul höra vad proffsen säger o hur dom ser det o om de har tips på hur jag stannar i vikt.

Idag händer inget mer än att dammsugarn ska fram en sväng

Av Anncha Fahlqvist - 18 april 2012 10:09

Vill inte ha mer kyla o snö men både igår o imorse snöade det   vill ha vår o värme nu.


Just ätit mellis- hårdmacka o kaffe.

På månd ska jag på 2-årskontrollen, Intressant höra vad doktorn säger om viktnedgången o allt, är ju nöjd själv men alltid kul höra vad proffsen säger o hur dom ser det o om de har tips på hur jag stannar i vikt.

Idag händer inget mer än att dammsugarn ska fram en sväng

Av Anncha Fahlqvist - 8 april 2012 11:29

Idag far vi till Hudik för dop av Juni- ska bli fint att se  


Vad som händer eft vet jag inte. kan hända vi äter efter vägen o sen bara slöa när vi kommer hem<3

Av Anncha Fahlqvist - 3 april 2012 08:51

Nu e det dax att beställa tid för läkarbesök eft 2 årskollen för magoperationen....va ju 2 år 17/3- tiden rinner iväg o sen stroken kom har detta hamnat i skymundan tyvärr   men kan ju bara bli bättre.


imorgon ska jag försöka komma ihåg att väga mig. idag är det träning o inget mer inplanerat. igår fick Max nya skor

DC såklart o gissa om han va stolt?  


Nu vill jag ha värme, fryser ihjäl som det är nu- men går åt rätt håll iaf.

Kram på er  

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards