Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Anncha Fahlqvist - 20 januari 2012 07:38

Innan barnen kom iväg t bussen idag blev dom osams o tillslut var vi alla 3 osams  det är så jobbigt att hålla emot allt när man bara vill skrika osv *snyft* o dom ska orka med skolan oxå. Allt blev iaf lugnt innan dom gick men är såååå jobbigt alltihop, hela skitsituationen.Idag går barnen t farmor o farfar eft skolan för jag är på träning


Hörs o ses mina vänner-kraaam


Nu ska jag hålla ut o göra det bästa för Max o Maja - så att dom har det lugnt o skönt.Är snart mån då Jim kommer hem- längtar på flera sättefter bästa pappan o sambon- älskar dig <3

Av Anncha Fahlqvist - 20 januari 2012 07:38

Innan barnen kom iväg t bussen idag blev dom osams o tillslut var vi alla 3 osams  det är så jobbigt att hålla emot allt när man bara vill skrika osv *snyft* o dom ska orka med skolan oxå. Allt blev iaf lugnt innan dom gick men är såååå jobbigt alltihop, hela skitsituationen.Idag går barnen t farmor o farfar eft skolan för jag är på träning


Hörs o ses mina vänner-kraaam


Nu ska jag hålla ut o göra det bästa för Max o Maja - så att dom har det lugnt o skönt.Är snart mån då Jim kommer hem- längtar på flera sättefter bästa pappan o sambon- älskar dig <3

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards