Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Anncha Fahlqvist - 7 januari 2012 12:50

Hej hopp igen

Nu ska jag försöka att uppdatera här tillräckligt ofta igen.  Efter min stroke som jag drabbades av i okt-2010 har varken tiden, orken el lusten funnits för detta. Vägningen idag stannade på 64 kg och det innebär en sammanlagd viktnedgång på 58 kg kan nästan inte tro det är sant   var jag såååå stor?? Ja svart på vitt här så bara gilla läget som m mkt annat. Mätte mig oxå idag och så här var det:

Hals: --6,5 cm

Mage: -38 cm

Höft: -17 cm

Lår :- 9,5 cm

Vad: -10 cm

Överarm: -8 cm

Underarm:-10 cm

 

Har nu stl Medium på allt. Är så skönt när man handlar kläder, om jag inte orkar prova kan jag "bara"köpa o oftast passar det.

Jag har nu börjat äta lite mer kaloririkt för att få vikten att stå stilla -så får se hur och om det går för större portioner kan jag inte börja med. Bregott el dyl på mackan osv

 

Av Anncha Fahlqvist - 7 januari 2012 12:50

Hej hopp igen

Nu ska jag försöka att uppdatera här tillräckligt ofta igen.  Efter min stroke som jag drabbades av i okt-2010 har varken tiden, orken el lusten funnits för detta. Vägningen idag stannade på 64 kg och det innebär en sammanlagd viktnedgång på 58 kg kan nästan inte tro det är sant   var jag såååå stor?? Ja svart på vitt här så bara gilla läget som m mkt annat. Mätte mig oxå idag och så här var det:

Hals: --6,5 cm

Mage: -38 cm

Höft: -17 cm

Lår :- 9,5 cm

Vad: -10 cm

Överarm: -8 cm

Underarm:-10 cm

 

Har nu stl Medium på allt. Är så skönt när man handlar kläder, om jag inte orkar prova kan jag "bara"köpa o oftast passar det.

Jag har nu börjat äta lite mer kaloririkt för att få vikten att stå stilla -så får se hur och om det går för större portioner kan jag inte börja med. Bregott el dyl på mackan osv

 

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards