Alla inlägg under januari 2012

Av Anncha Fahlqvist - 18 januari 2012 11:02

Igårkväll hade både Max o jag huvudvärk men  jag tog en tablett o la mig . Jag var pigg när jag vaknade men Max hade huvudvärk så han är hemma idag.Nu ska vi spela spel- Jenga o har redan spelat kort o Den försvunna diamanten.


Max hälsar puss å kram till Pappa  Jag slänger med Pussar o kramar jag oxå


Maja kommer m 13-bussen o Max säger att han har tråkigt o längtar efter henne. Han är nog inte sjuk iaf. Hoppas det inte blir nån förkylning el nåt.


Kram på er

Av Anncha Fahlqvist - 17 januari 2012 09:44

Idag börjar min träning o nu i ny tappning.

Egen träning i grupp med sjukgymnast närvarande helatiden o han har gjort individellt tr-program t mig. ska bli intressant att se hur det kommer se ut.

Karin, jag, Roland o Kjell kom i samma grupp o det känns bra.Fikastunden eft träningen har de nu tagit bort men det gör mig inget för det är träningen jag vill åt. Äta kan jag göra hemma    Karin o jag har sagt att vi kan oxå stanna o ta en fika ihop i kafeterian nån ggn.

På em kommer oxå hon som ansvarar för serviceresorna . Hon ville göra ett hembesök för att kunna ta ställning vad jag har rätt t för resor.

Maja ville åka hem m 13-bussen varje dag o det går ju bra.

På torsd har hon ridning o nu längtar hon t det .Hon ska även t badhuset då m klassen.

Ta hand om er o era<3

Av Anncha Fahlqvist - 17 januari 2012 09:44

Idag börjar min träning o nu i ny tappning.

Egen träning i grupp med sjukgymnast närvarande helatiden o han har gjort individellt tr-program t mig. ska bli intressant att se hur det kommer se ut.

Karin, jag, Roland o Kjell kom i samma grupp o det känns bra.Fikastunden eft träningen har de nu tagit bort men det gör mig inget för det är träningen jag vill åt. Äta kan jag göra hemma    Karin o jag har sagt att vi kan oxå stanna o ta en fika ihop i kafeterian nån ggn.

På em kommer oxå hon som ansvarar för serviceresorna . Hon ville göra ett hembesök för att kunna ta ställning vad jag har rätt t för resor.

Maja ville åka hem m 13-bussen varje dag o det går ju bra.

På torsd har hon ridning o nu längtar hon t det .Hon ska även t badhuset då m klassen.

Ta hand om er o era<3

Av Anncha Fahlqvist - 16 januari 2012 07:39

Imorse när vi åt frukost ringer Grannen Stina o frågar om barnen ville åk m dom t skolan o det ville dom så det blev en lugn halvtim extra hemma. skönt o bra m hjälpsamma  människor <3

Idag kommer både Max o Maja hem m 13-bussen o Max ska ha Aron m sig hem.Max har oxå beställt stuvade makaroner- får se vad som blir till   Nu ska jag  kolla på The voice en sväng o vila lite på soffan


Kram o ha en go dag

Av Anncha Fahlqvist - 15 januari 2012 16:00

Söndagen började m att Max åkte på fotbollsträning kl10 m farmor o farfar.

Maja o jag softade hemma vid TV:n o förberedde lunch t Max kom hem vid 12.30

Nu har Max Aron här .

Igår va det kyligt ute men nu har det blivit mildare men jag hoppas  vi slipper skyfall av snö, har det inte kommit ännu kan det låta bli.Nyss var  farmor o farfar hit med en Ikeapåse med ved - jag eldade upp sista vi hade imorse, skönt att veta att det finns ved hemma om det skulle smälla till o bli kallare. Oxå mysigt att tända en brasa på morgonen o det räcker att elda 1-2 ggr för att vå mkt värme fr våran "spis" Den är väldigt tacksam att elda i   

Av Anncha Fahlqvist - 14 januari 2012 13:44

Önskar över allt annat att vi fick vakna o detta år var en dröm  men nu är det bara att leva o försöka göra det så bra det bara går o då allt för barnen iaf. Har nu haft 2 pissiga dagar m mkt gråt men försökt så att barnen ska slippa se men ibland är det oundvikligt o Max sa igår- Gråt hur mkt du vill mamma.Jagh sa att det vore skönt att få skrika o slå på nån gammal bil el dyl för att få bort argheten o då sa han:- Men det blir väl inget bättre av det?!Barn e kloka  

Nu har Max en kompis här o Maja är hos en kompis nästgårds men hon kommer hem vid 15-tiden för vid 16 kommer pappa o ska skjutsa oss för ikväll ska vi  vara m Karin o hennes son o äta pizza. Får väl se om vi kollar Gladiatorerna där el åker hem innan.Ha en bra kväll. Kram  

Av Anncha Fahlqvist - 14 januari 2012 13:44

Önskar över allt annat att vi fick vakna o detta år var en dröm  men nu är det bara att leva o försöka göra det så bra det bara går o då allt för barnen iaf. Har nu haft 2 pissiga dagar m mkt gråt men försökt så att barnen ska slippa se men ibland är det oundvikligt o Max sa igår- Gråt hur mkt du vill mamma.Jagh sa att det vore skönt att få skrika o slå på nån gammal bil el dyl för att få bort argheten o då sa han:- Men det blir väl inget bättre av det?!Barn e kloka  

Nu har Max en kompis här o Maja är hos en kompis nästgårds men hon kommer hem vid 15-tiden för vid 16 kommer pappa o ska skjutsa oss för ikväll ska vi  vara m Karin o hennes son o äta pizza. Får väl se om vi kollar Gladiatorerna där el åker hem innan.Ha en bra kväll. Kram  

Av Anncha Fahlqvist - 13 januari 2012 07:42

Tur man har sina barn o  så man orkar kämpa o såklart Jim o min övriga familj<3

Jag älskar er

Idag är en mindre bra dag men kan väl bara bli bättre då. Vi somnADE BRA O ALLA 3 HAR SOVIT  MEN JAG KÄNNER MIG GRYMT TRÖTT, SKA FÖRSÖKA SOVA O INTE BARA VILA IDAG O DET BLIR JAG NOG BÄTTRE I ALLMÄNTILLSTÅNDET OXÅ.

iDAG ÄR DET FRED O IMORGON FÅR BARNEN TA DET LUGNT PÅ MORGONEN, SKA BLI SKÖNT.

oM 1V KOMMER ALLT KÄNNAS LÄTTARE FÖR DÅÄR DET BARA NÅGRA DAGAR KVAR T jIM VÄNTAS HEM O BARNEN HAR EN ÖVERRASKNING T HONOM DÅ- SPÄNNANDE  MEN KAN JU INTE SKRIVA OM DET HÄR FÖR DÅ ÄR DET JU INGEN ÖVERRASKNING LÄNGRE, nI FÅR VETA DET SEN.


hA EN BRA DAG  ALLA- KRAMISAR

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards