Alla inlägg under mars 2012

Av Anncha Fahlqvist - 11 mars 2012 10:58

Nu är det nära, 4 dagar kvar till Jim kommer hem, skönt.


Inatt sov Maja hos Kimmo el va väl hos Tilde- Marias dotter

Vi var hos dom o åt o kollade Mello igår o sen blev Maja kvar o har nyss kommit hem.

Max spelade wordfeud hela kvällen  Nu har han laddat hem det på sin tele o söker in oss som han känner.Han e duktig.

Idag ville inte Max träna o vi har inget plan så blir en soft dag o imorrn skola igen. Då kommer mamma hit o hjälper mig att städa av huset-behövligt.

Av Anncha Fahlqvist - 9 mars 2012 18:14

Igårkväll fick Maja ett rejält frispel här hemma när vi lagt oss.

Var kanske en urladdning sen dagen då det var en tjej här o pratade m båda barnen om allt som hänt.

Imorse var hon tjurig igen o skulle inte äta frukost o då kom Kimmo förbi o tog m henne . Han skulle på tippen o slänga skräp. Sen åkte vi m t "farmor o farfar"o fikade.Maja är fortfarande m Kimmo o följde m dom på kalas t Marias pappa.Max har haft några kompisar hät o har 1 kvar som snart ska skickas hem.Så vi kan fredagsmysa<3


Ha en bra helg

Av Anncha Fahlqvist - 8 mars 2012 10:31

Idag kommer det en tjej fr soc-förvaltningen som ska ha samtal med barnen eft allt som hänt men innan åker vi t Sandarne för att träffa mormor o morfar o Stefan + kusiner. Sen ikväll har Max träning-får väl se hur Maja o jag gör m den . Följer el stannar hemma?

Blev helt slut när jag dammsög nere idag, måste lägga omkull mig innan pappa hämtar oss känner jag.


Ha en bra dag ni som läser här- Kram

Av Anncha Fahlqvist - 8 mars 2012 10:31

Idag kommer det en tjej fr soc-förvaltningen som ska ha samtal med barnen eft allt som hänt men innan åker vi t Sandarne för att träffa mormor o morfar o Stefan + kusiner. Sen ikväll har Max träning-får väl se hur Maja o jag gör m den . Följer el stannar hemma?

Blev helt slut när jag dammsög nere idag, måste lägga omkull mig innan pappa hämtar oss känner jag.


Ha en bra dag ni som läser här- Kram

Av Anncha Fahlqvist - 7 mars 2012 18:09

Idag for jag , barnen o grannen Stina på badhuset o det var härligt. Barnen hade jättekul sa dom o det syntes på dom    skönt att kunna göra nåt för dom på lovet fast Jim jobbar. Sen blev det mat på MC D lämpligt. Nu äter Maja kvällsfika o Max har Malte här. Imorgon åker vi t mormor o morfar o Stefan o barnen skönt att få dagarna att gå. 1v kvar, sista veckan brukar ramla på så hoppas den går fort.

Puss å kram

Av Anncha Fahlqvist - 5 mars 2012 11:21

Max sov hos Malte inatt o imorse när jag pratade m honom sa han att det gått jättebra o när han själv får välja verkar det gå bra att sova över. Han har ju varit lite kinkig m det annars o vill hellre att kompisar sover här.

Idag ska jag iväg o göra EEG-undersökning .Annars knallar det på men humöret går upp o ner men som alltid-bara gilla läget o nu e det 1½v kvar till Jim kommer hem.

Maja har börjat räkna ner nu   

Sportlov nu o imorgon ska vi nog på badhuset sen inget planerat. Max ville vara hemma så blir nog så-skönt för barnen att bara slappa hemma oxå.


vägde mig igår o 62,2 står vågen på nu-vet inte hur jag ska kunna stanna. Om jag fortsätter gå ner är det meningen säger dom, då är jag inte klar ännu. Väntar o ser ett tag till.

Av Anncha Fahlqvist - 2 mars 2012 07:51

Idag får barnen gå till vår goa granne när de kommer m bussen- jag har träning t 14 o hemma ca 14.30 o Max ville va m Malte o mamma Stina skulle bara vara hemma o Maja o Gurra trivs oxå bra tillsammans så jag tackar för hjälpen <3 o de bor  rakt över vägen vid oss...så bra

Igår hade jag en mindre bra dag så hoppas idag blir bättre o det är sista skoldagen innan sportlov 1v skönt. Får se vad vi vill o kan hitta på. Max vill bara vara hemma sa han igår när jag frågade men det funkar det oxå. Han e verkligen en hemmakille    Maja är mer för att åka iväg.

Av Anncha Fahlqvist - 1 mars 2012 15:02

igårkväll for Jim på jobb i 2v -jobbigt de första dagarna sen rinner det på.

Max har inte sagt nåt ang att Jim åkt idag o när jag sa att han nu var där o där osv o att han ringer ikväll när han landat om det inte blir för sent svarade han inte o tittade bort.  Min uppfattning var att han tyckte det var jobbigt att prata om det  o varför älta om det e jobbigt.


Nu har de en varsin kompis här, Maja har Wilma här o Max har Malte här. Vi får väl se om tjejerna kan hålla sams denna ggn. Dom har hadt svårt för det de senaste ggr de varit här. Nu e  dom ute o grabbarna e uppe.

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards