Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Aj, Helsikes Jäkla AJ!!

Av Anncha Fahlqvist - 29 mars 2010 18:36

Jag har haft em massa verktyg i magen som rört om och flyttat på både magsäck och tarmar mm.... Dom har öppnat mig med Titthål och sen satt igen mig med Klamrar osv. Allt detta har varit överkomlig smärta och jag har knappt haft några problem.

NU när jag bytt till nåt jädra vattentätt plåster på varje klammer så får jag värsta "vattniga" skavsåren    runt kanterna på plåstren. Helt sjukt!! Tål jag inte dom el vad e det frågan om??? Nu har jag tagit bort alla o sitter utan men så kan jag ha hela tiden. Får sätta dit vanlig kirurgtejp för jag har ingen vanlig plåster i form av väv som jag anv tidigare *suck* Får köpa imorgon på apoteket!!


På torsdag ryker klamrarna, ska bli skönt. Va lite obekvämt att sitta på jobbet oxå idag vissa ggr när jag måste sitta lite famåtböjd. Men förstår nu varför, skavsår!!! + att jag hade byxor med  linning och knapp och gylf, imorrn tar jag nog mjuka leggings och en tunika el dyl. Skönare för magen   


Gosa in er o ha en myskväll i detta Burrväder, kraaam



 
 
Ingen bild

ante

29 mars 2010 21:52

jag har kört kirurgtejp i en vecka nu typ
tog bort klamrarna idag med å allt ser bra ut
(:

 
Anncha

Anncha

30 mars 2010 07:40

Kul att se DIG här Ante.... jag ska åka nu på morgonen o ta bort mina jag me. Körde tejp igårkväll o inatt o det e mkt skönare nu. Men nu ska de VÄCK :)
Ha en bra dag

http://annchasnyaliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anncha Fahlqvist - 22 maj 2012 15:12

Idag har det varit varmt o skönt. Var o tränade på fm men blev yr vad jag än gjorde men det var så mkt folk i träningslokalen så det var yrigt o vimsigt o tror det  berodde på det . Väl hemma - tog en stund i solstolen medan Jim klippte gräset . Ikvä...

Av Anncha Fahlqvist - 8 maj 2012 10:47

Ikväll kommer världens bästa Jim hem, ska bli grymt skönt- både för mig o barnen o för honom med såklart   Vi har lite frågetecken som måste lösas men eftersom vi har pratat o mailas mkt så är det nog löst o bara säga nu blir det så här o det mesta...

Av Anncha Fahlqvist - 6 maj 2012 13:21

Hatar Jims fuck-jobb just nu "kommer nog hem då" o sen blir det flera dagar senare-kanske...... Hur tar barnen det???? Jo ledsen o frustrerad såklart  Är det värt allt detta Kanske????Inte för barnen iaf tror jag  men ledigheten för Jim jaaa men at...

Av Anncha Fahlqvist - 5 maj 2012 13:51

Imorgon kommer J hem o nu känns det att det är dax. Han har inte fått det bekräftat helt än men trodde med mkt säkerhet att han åker  kl 13  o ingen är gladare än Max å Maja o jag <3 Både Max o Maja är hos kompisar nu så jag ska passa på att int...

Av Anncha Fahlqvist - 4 maj 2012 09:55

Idag har vi skitväder -  +3 å regn men inget snö iaf tack å lov Idag är det träning för mig  sen inget planerat, bara vanl fredagsmys o i helgen kommer Jim hem men vet inte säkert vilken dag ännu men det är nära nu iaf o han är mkt efterlängtad av ...

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards