Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

Vägning och -0,1kg

Av Anncha Fahlqvist - 16 juli 2010 21:12

Denna vecka har jag mest målat efter att jag kommit hem på em och barnen och Jim har "glassat" på stranden. Karlar har semester när de har semester dom    MEN tyvärr funkar det inte alltid så.......

Idag kom det hem virke och mer målarfärg och även Jim har grejat m huset    Jaaa va fasen, nu ska det bli klart m detta målande och fasaden.Inte mkt kvar så bara köra!! Börjar man går det fort. Jag vill oxå bara sola o bada men det går ju inte.


Idag var det vägning, stod nästan stilla men  vågen visade på - 0,1 kg     neråt som neråt! Huvudsaken den går neråt.


Imorgon drar vi till Leksand Sommarland och har skoj (hoppas jag) ....sol & bad och allt annat man kan göra där. Kimmo, Jims brorsa, & hans 2 tjejer ska oxå  med. Kommer bli jätteskoj. Vi har aldrig varit där tidigare, barnen längtar och har gjort det länge!


Kram o kom ihåg att smörja er i solen   

 
 
Mikaela

Mikaela

17 juli 2010 14:46

Leksand sommarland är super kul, vi var där förra året och det var verkligen jätte kul! Jag ska väga mig i morgon och tror inte heller min våg pekar på nått jätte neråt denna vecka... hihi..
Hoppas ni får det jätte kul på sommarland!
Kram

http://motnyttliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mamma

18 juli 2010 10:19

Ni hade trevligt men blött där hörde jag. ;)
Vi kanske ses idag om vi orkar ta oss till bilen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anncha Fahlqvist - 22 maj 2012 15:12

Idag har det varit varmt o skönt. Var o tränade på fm men blev yr vad jag än gjorde men det var så mkt folk i träningslokalen så det var yrigt o vimsigt o tror det  berodde på det . Väl hemma - tog en stund i solstolen medan Jim klippte gräset . Ikvä...

Av Anncha Fahlqvist - 8 maj 2012 10:47

Ikväll kommer världens bästa Jim hem, ska bli grymt skönt- både för mig o barnen o för honom med såklart   Vi har lite frågetecken som måste lösas men eftersom vi har pratat o mailas mkt så är det nog löst o bara säga nu blir det så här o det mesta...

Av Anncha Fahlqvist - 6 maj 2012 13:21

Hatar Jims fuck-jobb just nu "kommer nog hem då" o sen blir det flera dagar senare-kanske...... Hur tar barnen det???? Jo ledsen o frustrerad såklart  Är det värt allt detta Kanske????Inte för barnen iaf tror jag  men ledigheten för Jim jaaa men at...

Av Anncha Fahlqvist - 5 maj 2012 13:51

Imorgon kommer J hem o nu känns det att det är dax. Han har inte fått det bekräftat helt än men trodde med mkt säkerhet att han åker  kl 13  o ingen är gladare än Max å Maja o jag <3 Både Max o Maja är hos kompisar nu så jag ska passa på att int...

Av Anncha Fahlqvist - 4 maj 2012 09:55

Idag har vi skitväder -  +3 å regn men inget snö iaf tack å lov Idag är det träning för mig  sen inget planerat, bara vanl fredagsmys o i helgen kommer Jim hem men vet inte säkert vilken dag ännu men det är nära nu iaf o han är mkt efterlängtad av ...

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards