Alla inlägg under juli 2010

Av Anncha Fahlqvist - 8 juli 2010 19:54

Helgen som va var vi i Matfors utanför Sundsvall på Fotbollscup med Max lag, PF10-11. Bergvik hade 2 lag, alltså både 10 och 11 som spelade. Max spelade m PF10 och dom gick t kvartsfinal men förlorade den m 2-1.... va så nära så ni kan inte tro!! 11-orna förlorade oxå i kvarten men m 4-0. Grabbarna va så grymt duktiga hela helgen, det va gassande sol hela tiden och de spelade ibland 10 matcher/dag men gnällde aldrig.


En av föräldrarna hade m sig en stort militärtält som vi hade som vår "Camp"    där hissade vi även Bergviksflaggan. Mellan varje match samlades lagen, ledare samt föräldrar där och intog dryck, frukt och annat matigt. Sen laddade vi för nästa match. Vi hade tutor, marackas, Pom-Pom samt nån hade oxå Vuvuzelas m sig så vi blev lite omskrivna i Sundsvalls tidningar   

 

Här ser ni Klacken i MiniFormat   

     

                     

                    Maja Indianmålad          Max & Erik efter en Vinst

 

En riktig minnesvärd helg kan jag säga. Lagen + ledare bodde på skola och Maja & jag, samt fler föräldrar bodde på Hotell Knaust inne i Sundsvall. Nån förälder bodde på nåt annat ställe oxå.... nån åkte emellan. Vi hade det mysigt. Gick ut o åt på kvällen när lagen busade med grann-husen där det bodde tjejer   

Kul på alla sätt och vis!! Detta kommer alla minnas hur länge som helst. Va Max första Fotbollscup någonsin så ni förstår vad det betydde och vad det kommer att sitta kvar!


Ha en bra kväll alla

Av Anncha Fahlqvist - 1 juli 2010 19:59

Ja nu har man verkligen varit en Slö-bloggare!! Men jag skyller på att det e sommar   


Imorrn åker vi t Sundsvall kl 05.30 så denna helg blir det ingen vägning kan jag säga. Vi ska på Fotbolls-cup, Max ska spela Lilla-VM hela helgen. Laget m ledare ska bo på skola/dagis..... Jim & Max bor där. Maja & jag bor på hotell och Sussie bor oxå på samma hotell, ska bli skoj de. Skönt ha nån fler på samma ställe.


Vad som hänt här i veckan då...ja det har snickrats på vårt soldäck och planterats blommor och badats och lekts m kompisar!! Barnen har oxå varit på bio m kusin och kompis. Maja va för första ggn ensam utan oss o va såååå stolt   


Vi ses efter helgen, ha en skön helg alla. Kram 

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards