Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Anncha Fahlqvist - 4 oktober 2010 19:02

Nu har jag fått  ont i magen flera ggr efter att jag ätit    Nån som förstår varför?? Jag gör det iaf o tur är väl det!! Jag äter för fort.

Måste börja äta lugnare. Jim sa till mig idag, NU ÅT DU FORT IGEN!!!

Japp lite fort gick det nog!! Men fick inte ont i magen men Måste ta det lugnare!

Om jag äter fort får jag ont i magen o måste vila o i värsta fall lägga mig. Det har inte blivit så men kan bli. I lördags blev jag lite illamående när jag åt 1,5 bulle lite väl snabbt....tror att det berodde på det samt att det var mkt smör o socker på o i bullen. Dumt att äta den sista halvan   Men lätt att vara efterklok!


Nu ska jag tänka mig för o TA DET LUGNARE.


Ikväll dra Jim iväg för att dra ut på Östersjön o Plattformsjobb. Ska jobba 14 dagar och sen vara ledig 14 dagar osv. Långa 14 när han jobbar men går väl vrålfort när han e hemma. Han har varit ledig 2½ v nu och dom har gått ruskigt fort. Men skönt för barnen när han kan vara med på deras aktiviteter o självklart kul för Jim oxå. Får se hur vi tycker att det fungerar, ska prova nu ett tag iaf.


Nu ska jag slita mig fr datorn och lägga lite kids.

Puss å kram    

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards