Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Anncha Fahlqvist - 14 oktober 2010 18:32

Idag var jag ledig enl schemat och hade planerat att åka in o plocka ögonbrynen kl 09 när jag lämnat barnen på skolan. Blev ändrade planer eftersom Maja hostat så mkt under natten. Bokade om tiden till 15.10, så barnen fick sova ut tänkte jag men de vaknade strax efter iaf.


Max var oxå hemma idag för han har klagat på huvudvärk i 2 dagar och känt sig allmänt hängig men imorgon ska han gå. Han har varit pigg idag o inte haft nån huvudvärk. Skönt, huvudvärk e det värsta jag kan ha så jag lider m den som har det   

På fm hade vi värsta spelmaraton. Spelade spel i flera timmar, satt nog 4-5 timmar och spelade flera olika. Kul m vanl sällskapsspel och när barnen vill vara med så länge är det extra kul. Maja brukar tröttna efter en kort stund men idag höll hon ut, kanske va det för att hon vann i början   


Sen kom Max på att han ville baka och började bläddra i böcker och hittade "Nonstop-kakor" i Majas Bakbok. Vi hade allt hemma oxå så bara sätta igång o goda blev dom som tur va!

Sen blev det nog för mkt syskon-umgänge för dom började retas och bråka och vi va på väg ut för att få lite luft MEN blåste Storm ute. Max höll på en av våra vindskivor fr fönstren på sig.... snacka om att det blåste hårt. Vi åkte till Barnens Hus istället för att handla lite. De tog sina plånböcker m sig och Max hittade ett 360-spel och Maja en Sjöjungfru m en sjöhäst. Sen var det plock av mina bryn.


Blev även en snabbvisit hos min farbror & faster, Larry och Marianne. Var så längesen vi såg dom men Maja var inte piggelin det märktes så vi for hem.

Nu ligger hon i soffan och kollar på Bollibompa och just tagit alvedon så vi blir hemma imorgon. Hon klagar på att hon har ont i halsen oxå   


Nu ska vi äta lite kvällsfika här o sen ät det nog nattis för Maja iaf.


Ha det bra alla, kraaam

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards