Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Anncha Fahlqvist - 13 oktober 2010 13:31

Hemma med en hängig Max idag, han blir hemma fr skolan imorgon oxå men då e det min lediga dag. Maja ville gå på 6-års idag så vi hämtade henne 12.30 men imorgon ska hon vara ledig. Hon har oxå börjat bli snorig    Får väl se vart detta slutar.


Har inte gjort så mkt idag mer än plockat och gjort mat, blev lasagne. Ska snart lägga oss i soffan o kolla på en film. Få se vad kidsen kommer överens om el om det blir jag som väljer    för husfridens skull!


Idag betalade jag resan så nu e vi "på väg". 18/11 åker vi t Gran Canaria 1v, ska bli skönt att åka från rusk o kallt.  Få sola, bada o äta o dricka gott, det är 1:a ggn våra barn ska flyga.... spännande värre    *myyyys*

 

Idag träffade jag Max Fröken som slutade vid skolavslutningen och vi har inte setts sen dess. Jag såg henne inte men så ropade hon, Anncha är det du, Max mamma?? 

Jag var på väg till våran bil där Max satt och hon höll inte på att känna igen mig sa hon    Kanske blir så när man inte sett varann på länge och -35 kg    


- Svårt förstå att det gått så otroligt fort sa hon. Tycker det va nyss du berättade att du skulle operera dig.

Ja så känner jag oxå, tiden går för fort,  fast vad gör det ang det här    Inget!


Kraam på er och massa extra t dig Jim .... längtar!   

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards