Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Anncha Fahlqvist - 3 augusti 2010 21:10

Ja då var tisdagen gjord och det känns som att man bara hinner hem, göra mat och sen ska barnen i säng och sen ska jag i säng. Sen ringer kl och så ska vi upp, äta frukost o så ska vi iväg igen. Vem ska tvätta o dammsuga osv hos oss??

Säg inte att det hinner man med en annan ggn el att man får prioritera för rent vill man banne mig ha omkring sig. Barnen ska kunna sitta på golvet och sen resa sig utan att dammråttorna sitter som klistrad på deras brallor eller hur?? Ja nu e det inte så illa men jag hinner inte med annat hän "slänga" i oss mat typ vid 18-18.30 och sen umgås 1 tim innan vi ska börja förbereda kvällen.

Längtar tills dessa 3v e över tidsmässigt iaf.


Det är roligt på dagarna iaf, man lär sig mkt och utbildaren är mkt pedagogisk. Passar mig mkt bra, hans tempo... ja hela allt:et är bra hittills   


Idag va jag och gjorde en grymt otäck sak på Hälsocentralen    Ni vet att jag skrivit om min onda "sak" runt "rumpan" som ingen kunnat definiera vad det är el vart det sitter. Idag skulle de gå in med nåt  "bakvägen" o kolla om jag hade nån böld av nåt slag.......hmmmm   

Det va ingen superstor grej men otäckt va det iaf men fort gick det (1-2 min) OCH inget fanns där så då ville Dr kolla hur svanskotan kändes........med fingrarna!!!!!!

Gissa om det kändes????? Svetten lackade som aldrig förr kan jag säga i hela ansiktet!!!

Remiss skickad t ortopeden för antagligen är det nåt ortopediskt med svanskotan o runt den.


Tur man slipper göra detta varje år    Jag har aldrig förr gjort något liknande som tur e. Stackars människor som gör dessa undersökningar titt som tätt. Jag beundrar er.


Ha en bra kväll alla    

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards