Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Anncha Fahlqvist - 20 augusti 2010 17:14

Idag e det härliga Vägningsdagen och vågen visade på -1,4kg *yihaaa*  Jag är supernöjd för jag trodde inte att jag skulle gått ner så mkt eftersom jag ätit gott och druckit 2 helger på rad nu. Fast jag "sköter" mig annars ch det är det som räknas.


Nu är jag under 90kg-strecket    Ett av mina Delmål. Nu väger jag 88,6kg  och jag äter mina 6 mål/dag. Ibland missar jag kvällsmålet men försöker iaf ta en frukt om jag ätit middag sent så jag inte får i mig en macka el annat.


Frukost, mellis, lunch, mellis, middag och kvällsfika så ser mina dagar ut på veckorna. På helgerna blir det lite annorlunda. Då har jag lite lyx och det unnar jag mig men jag pillar ändå i mig nåt mellis men kan bli lunch och middag senare och ibland blir det bara middag. När jag struntar i lunchen så tar jag oftast ett större mellanmål som "lunch". Jag tycker jag sköter mig mkt bra   

______________________________________________

Idag gjorde vi vår sista utb-dag för på måndag e det dax att ta de första samtalen m kunder i kundtjänsten. Vi skulle oxå få resultat på slutprovet idag på eftermiddagen o medan vi satt o väntade på att vår utbildare skulle samla oss tog jag på mig mitt headset och satte mig tillgänglig för Kunder   

- Ska du ta samtal sa några??


Ja det är väl bara att prova, fred el månd..... va spelar det för roll? Lika nervöst iaf o lika bra få det gjort!! Så tillslut ringer det i min lur *pirr-pirr*


Jag har hela tiden sagt att jag jag vill absolut inte ha ett 1:a samtal där kunden är Arg el där kunden pratar engelska så att jag oxå måste prata engelska. För min eng är inte så bra när man måste anv fack-ord odyl. Vad får jag för kund då???? Jo en som pratade engelska    men det gick jättebra.


Provet fick jag oxå tillbaka och det gick oxå bra, hade 88% rätt. Kommer inte ihåg antalet rätt nu men spelar ingen roll    Är supernöjd rakt igenom o det e huvudsaken!!


Puss å kram till er o ha en bra helg


Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards