Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Anncha Fahlqvist - 10 augusti 2010 18:16

Riktiga allvaret, ja det kan man säga för barnen började fritids & dagis efter 2 mån ledighet. Max va lite sisådär, han hade gärna varit ledig längre och till råga på allt va det bara 3 tjejer som kom t fritids på hela dagen    Va pojkar som skulle vara där men de kom aldrig. Idag när jag lämnade honom va han inte supersugen så vi kollade med en kompis t honom här hemma men det visade sig att det inte gick.


Under fm ringer 1 av fritidsfröknarna o säger att Max är jätteledsen MEN vad ska man göra när båda jobbar?? Jag förklarade för Honom imorse att det kunde hända att den som han ringde t kanske inte kunde o så blev det. Kom iaf på att syrran är ledig men då va hon på väg t Valbo men Lars & Dennis var hemma så dom hämtade honom på skolan och han blev såklart superglad   

Fröknarna brukar inte ringa hem om barnen är ledsna för sånt men Max var helt förtvivlad och gick inte att trösta på väldigt länge sa hon    och  det har dom aldrig varit med om.


Torsd & fred är Jim ledig så då är barnen lediga iallafall, det känns skönt. Då kan dom 3 sova ut när jag åker o jobbar   

_______________________________________________________


Jag tycker det går hyfsat bra för mig på denna utbildning. Man lär sig mkt på kort tid. Många olika program och system så visst är man trött i huvet på kvällarna men sånt för man ta. Blir nog bättre när man kommer in i det.


Idag hade vi prov, "Halvtids-prov" ..... Vet inte alls hur det gick men kändes helt ok iaf och skrev på allt så nåt måste ha fastnat iaf. Imorgon skulle vi får veta de  rätta svaren och hoppas vi får veta våra resultat oxå   


Puss å kram, ses på stan


Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards