Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Anncha Fahlqvist - 13 augusti 2010 23:54

Idag var det vägningsdag fast jag hann visst inte skriva Blogg före midnatt så det blir väl skrivet på Söndag   


Trodde inte att jag skulle gått ner så mkt denna vecka MEN har gått ner hela 1,2kg denna vecka *yihaaaa*   Hamnar då precis på 90 kg, attans oxå..... kunde jag inte ha kunnat pinka ur mig lite till eller fått gjort nr:2 på toaletten innan vägningen    Då hade jag kanske nåt mitt nästa mål som är 80-strecket.


Men jag e jätteglad iaf såklart, mitt stora mål som jag vill nå är 75kg och nu är det 15kg kvar dit. Känns inte som att det är långt steg dit eftersom att jag tagit sånt steg som 30kg hittills.


Det jag varit dålig på senaste tiden är att röra på mig. Jag måste komma igång med det igen. Svårt att hinna när jag kommer hem 17.30-18 o har hämtat barnen samt är ensam ......men ska låna en Crosstrainer av Ingela, kanske kan komma igång bättre då när jag kan göra det hemma. Sen när Jim e hemma kan jag komma iväg istället. Man får lösa det på bästa sätt men jag känner att jag inte rört mig på ett bra tag och när jag gjorde det va det skönare.


Nu ska jag sova så jag orkar åka på Hajk-läger imorrn igen. Varit där ikväll oxå men Max ville inte sova i tält så han o jag åkte hem. Mysigt som bara den, barnen badade och myste vid elden hela kvällen sen blev det nattis o alla smög in i sina tält.


Hajk, hajk på er   

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards