Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Chokladbegär

Av Anncha Fahlqvist - 5 augusti 2010 22:18

Imorgon är det vägningsdag, har ingenaning hur det ska gå men känner ingen som helst förändring  så kanske står relativt stilla då. Får väl se imorgon kan vara lite neråt oxå    el mkt hihi


Nu e jag så där ruskigt sugen då o då på godis och choklad (oftast choklad) men det räcker om jag tar en pyttebit till kaffet så e jag nöjd. Undrar varför jag för sånt sug när jag äter så ofta som jag gör???

Äter ju:

Frukost ca  7,10

Fika Macka + kaffe ca 10

Lunch ca 12

Fika ca  14.30

Middag  ca 17.30

Kvällsfika ca 20.30

+ vatten, nån frukt kan oxå slinka ner


Jag har hormonspiral så jag vet inte exakt när jag ska ha mens så en fundering är om suget kommer i samband med att jag har ägglossning kanske? Känner sällan när jag har den. Suget finns då o då iaf o då tar jag nåt o gott e det   


Undra vad jag ska belöna mig själv med när jag når nästa delmål?? Vad tycker ni??    Har köpt en del kläder för det behöver man ju. Sista jag köpte va en klänning som jag kanske ska ha på en 40-årsfest vi ska på. Men finns annat man kan belöna sig med oxå   


Nu ska jag gå o kramas lite   

 AC    Jim = sant

 
 
Ingen bild

mamma

6 augusti 2010 10:00

Du vet ju att andra kvinnor får sug på choklad vid mens så du är säkert en av dom fast du inte tänkt på det förr! Tycker du kan unna dig en bit jag. Puss o kram

 
Ingen bild

Jenny Stockhaus

6 augusti 2010 19:26

Heja Anncha! Vilken resa du har gjort! Har varit inne och läst lite i din blogg och är riktigt imponerad över vad duktig du har varit!

Fortsatt lycka till med dina mål!
Kramen från Jenny

 
Anncha

Anncha

6 augusti 2010 22:05

Tack Jenny och Kul att du vill läsa :-)

ha det bra du med, kraaamis

http://annchasnyaliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anncha Fahlqvist - 22 maj 2012 15:12

Idag har det varit varmt o skönt. Var o tränade på fm men blev yr vad jag än gjorde men det var så mkt folk i träningslokalen så det var yrigt o vimsigt o tror det  berodde på det . Väl hemma - tog en stund i solstolen medan Jim klippte gräset . Ikvä...

Av Anncha Fahlqvist - 8 maj 2012 10:47

Ikväll kommer världens bästa Jim hem, ska bli grymt skönt- både för mig o barnen o för honom med såklart   Vi har lite frågetecken som måste lösas men eftersom vi har pratat o mailas mkt så är det nog löst o bara säga nu blir det så här o det mesta...

Av Anncha Fahlqvist - 6 maj 2012 13:21

Hatar Jims fuck-jobb just nu "kommer nog hem då" o sen blir det flera dagar senare-kanske...... Hur tar barnen det???? Jo ledsen o frustrerad såklart  Är det värt allt detta Kanske????Inte för barnen iaf tror jag  men ledigheten för Jim jaaa men at...

Av Anncha Fahlqvist - 5 maj 2012 13:51

Imorgon kommer J hem o nu känns det att det är dax. Han har inte fått det bekräftat helt än men trodde med mkt säkerhet att han åker  kl 13  o ingen är gladare än Max å Maja o jag <3 Både Max o Maja är hos kompisar nu så jag ska passa på att int...

Av Anncha Fahlqvist - 4 maj 2012 09:55

Idag har vi skitväder -  +3 å regn men inget snö iaf tack å lov Idag är det träning för mig  sen inget planerat, bara vanl fredagsmys o i helgen kommer Jim hem men vet inte säkert vilken dag ännu men det är nära nu iaf o han är mkt efterlängtad av ...

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards