Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Anncha Fahlqvist - 2 maj 2010 08:08

Vägning skulle ha varit igår och min våg varnade för lågt batteri så vi hade köpt nya såklart! Den här vågen är första ggn vi byter batteri på så vi "trodde" vi köpte rätt, va de enda batterierna vi inte hade hemma typ..... hmm. Gissa 1 gnn, det skulle vara de runda platta silver-batterierna. Som finns i vissa bankdosor, klockor osv. Jaja jag vet man ska kolla innan på "apparaten" så vet man    men idag köper vi batterier så har jag  o nästa ggn vet vi vad det ska vara för!


Nu har jag ätit dessa jäkla piller för mitt onda i sätet i 5 dagar o inte blir jag mkt bättre!!!!?? Läkaren ska ringa mig på tisd-onsd så får se vad han säger.... Han sa att det som sagt kan komma ända sen foglossningen jag hade fr Max och det e ju 7-8 år sen. Sjukt att ingen då sa att man måste träna för att få bort allt detta!!! Annars kan det bestå och man kan få besvär senare. Det är DÅLIG sjukvård. Jag var sjukskriven fr v.10 m Max fr högt Blodtryck och senare oxå foglossning m Max. Mkt dåligt!! Hade gräslig foglossning m Maja oxå såklart, för den kom såklart tillbaka   

Får se vad han säger.................


Ihelgen har vi varit på Majkase annars bara tagit det lugnt, har oxå varit på Robbans Teater i skolan, "Carmen" som va grymt bra. Han tar Studenten nu så det här va deras slutproduktion.


Idag ska Maja ha sin Dansuppvisning som går i Trolltema. Kul när barnen får visa vad de tränat på hela terminen   


Kraaam

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards