Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Anncha Fahlqvist - 10 maj 2010 10:17

På onsdag kommer Jim hem, fast det blir på natten    men det e dock på onsdag!!  Både barnen & jag har onsdag som dagen D nu!


Sen e vi lediga 2 dagar tillsammans innan jag åker till Stockholm! Skönt att han hinner hem innan jag drar iväg.


Ska bli så skoj att åka till Sthlm och träffa Mia, Anna & Lena. Va jätte längesen jag träffade dom nu. Har haft kontakt på tele men träffas e ju nåt speciellt. Längtar så in i norden nu! Umgås, prata, äta gott och bara vara. Så mysigt. Å bara tjejer.... fatta va najjs!!! Inte varje helg man har det så här   

Att bara göra som man villnär man vill hela långa helgen..... inte tänka på nån, för så e dessa tjejer. Vill vi göra nåt så gör man det! Skööööönt!!


Nu ska jag strax in på AF, idag e min första arb.lösa dag    Har varit hemma m lön hittills men idag är det dagesom man måste dit!!!


Idag fick jag sällskap på min promenad av e mamma på Majas förskola. on lämnade samtidigt så jag frågade om hon ville följa o det ville hon. Trevligt m sällskap. Väl hemma igen blev det juice o 2 små skorpor så mellanmålen börjar iaf bättre   


Ha en bra dag alla


Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards