Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Anncha Fahlqvist - 31 maj 2010 20:56

Idag har Maja & jag haft en dag på stan   

När vi lämnade Max på skolan så åkte vi  till ett kondis  för att äta frukost men Maja kom ju på att det hade hon ätit hemma!! Då ville hon hellre ha ett Vaniljhjärta och en fanta. För min del blev det en Macka m salami, soltorkadetomater och Brieost och kaffe.

När vi ätit klart ville hon åka upp till Oscarsborg och titta och där var vi bara en snabbis och kollade utsikten. Kollade var mormors, Stefans o Anettes jobb var.... Var Hårfrissan (Carolins Håratelje) låg o sen kunde vi åka igen    Då blev det en sväng på Lidl, Skokanonen och sen stannade vi och fick saft & kaffe hos Nords i Söderala innan vi hämtade Max på skolan!


När vi kom hem blev det Gräsklippning IGEN. Attans vad det växer.  Men hellre klippa gräs än skotta snö     Sen hade Maja beställt Köttfärssås idag och jag hade lovat henne det. Fast Max gillar inte det så han fick Am. makaroner o det älskar han så båda blev kanon nöjda!


Nu e det "bara" 3 dagar kvar tills min Stora   kommer hem. Längtar, längtar, längtar. ... det e bara förnamnet. Helgen gick rätt ok iaf för Max hade fotboll o Maja hade kalas, sen blev vi budna på mat hos mamma. Tur man har familjen nära!


Puss å kram alla nära å kära

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards