Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Anncha Fahlqvist - 21 maj 2010 23:04

Idag har vi varit på Järvzoo med Majas förskola hela dagen. Den här utflykten gör vi varje år som en familjeutflykt men aldrig har så många föräldrar varit med som i år. Det va skoj.


Vädret va kanon, inte för mkt sol o inte för kallt.  Vi såg mkt djur.


Björnen, hade fått             Lodjuret, som är vårt        Kungsörnen

3 ungar i år                       landskapsdjur

             


                                             Vargen    

                                               


Vi såg många fler djur. När vädret e så bra så har man tur m djuret. Vi grillade och fikade och hade det allmänt mysigt med barn, föräldrar och personal. Detta är en mkt trevlig och uppskattad dag. Barnen tycker om detta och även vi föräldrar såklart   

Maja köpte med sig ett litet Rådjur hem iform av ett Gosdjur. Max hade svårt att välja.... sod länge och valde men till slut kom han fram till att han inte skulle ha något. Han tar pengar istället om han får det    Klart han får det!!!   


Imorgon är det vägning, ska försöka komma ihåg det innan jag drar till Sthlm och Gröna Lund tidigt imorgon. Vi ska nämligen dra iväg hela familjen på utflykt imorgon oxå!!  Men ska försöka komma ihåg, fast det har nog inte hänt så mkt på vågen denna vecka.... får ta tag i det nästa vecka!!


Får iaf höra av många att de säger att det syns mkt att jag gått ner osv nu. Får komplimanger, frågor och inte bara av de närmaste. Många andra personer har oxå frågat hur det går osv. Nu är jag en rätt positiv o framåt person men tycker iaf att många som inte jag haft mkt kontakt med pratar och frågar hur det går och "verkar" bry sig ..... fast det kanske är av nyfikenhet   


Nu ska vi sova här o ha en superdag i Huvudstaden

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards