Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Anncha Fahlqvist - 6 maj 2010 21:59

Idag och imorgon blir 2 hemma-dagar för oss, mig och barnen för Jim e ju i Norge ännu. Fick reda på att han kommer hem tidigare än han brukar, han kommer hem redan på onsdagnatt  denna ggn     *L*O*V*E

Just denna ggn va det väldigt skönt för jag åker t Sthlm för att träffa Världens Goaste tjejer på fred, Mia, Anna & Lena .... ska bli kanonskoj   


Hemmadagar som jag skrev blir ju då efter Max skola, han slutar 12.40 men sen har vi bara varit hemma o inte gjort så mkt. Rätt skönt faktiskt. Linda, Wilma & Martin kom förbi på kvällningen o tog en fika o barnen lekte o vi surrade bort 1 timme. Imorrn blir det lite bakning här till Max fotbollsmatch på lörd. Barnen blir alltid bjudna på fika efter matchen, båda lagen såklart    publiken får köpa sitt fika så kan barnen sen hitta på nåt skoj för pengarna!!


Max är så pirrig i magen, pratar hela tiden om matchen..... är 1:a matchen nu för säsongen o för honom är det 1:a riktiga någonsin. Förra året va han med på slutet för att han började träna m detta laget. Hade svårt att somna ikväll, hur ska detta sluta? Är ju 2 dagar kvar    Men sån här va jag oxå när jag va  yngre å idrotta, kunde knappt sova osv!!!


Kraaam

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards