Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Anncha Fahlqvist - 3 maj 2010 09:21

 Har äntligen bytt batterier i vågen till glädje för både mig & "Smålands"-Mia      Vågen visade på -0,5kg denna vecka. Jag har pratat m en sköterska här hemma för jag har väldigt svårt att få i mig vatten och vätska fortfarande. Det här resulterar i att jag periodvis bli kass/lös i magen. Det är väldigt dygt kan jag säga. Jag blir trött o matt. Jag ska äta mer grovt bröd men det är ju oxå det jag äter om jag äter bröd.

Men nu ska jag verkligen ta tag i detta med vatten o drickandet!!


Läkaren ringde imorse och jag har inte blivit bättre i mitt bäcken el säte trots att jag ätit dessa piller i snart 1v men ska fortsätta äta dom 1v till + att han skickar remiss t röntgen.


Idag är barnen & jag lediga för Max är ledig fr skolan, de har lovdag. Vi ska ha en BUS-dag, ska på Buspalatset i Bollnäs sen har barnen bestämt att vi ska äta på Max... el dom iaf.


Jim åkte till Norge inatt för jobb i 12 dagar, låt dessa dagar gå foooooort men sen när han kommer hem är han ledig i 9 dagar m oss igen     Överväger att han e borta dessa dagar när han sen får vara hemma 9 och här hemma finns ju inga jobb att få   


Igår hade Maja  Dansuppvisning och det va "Trolltema", dom va så duktiga. Mormor hade sytt hennes trolldräkt och hon hoppade och skuttade på scenen, syns att hon  älskar detta med musik, rörelse och dans.  Hoppas hon vill fortsätta med det här.


Puss å kraaam på er

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards