Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Anncha Fahlqvist - 7 maj 2010 23:17

Idag hade Maja avslutning på sitt Fredax-kul och det va Wild-Kids/Robinson där. Kanonkul. Maja och jag hamnade i samma lag men Max hamnade i det andra laget . Max blev då i "Älgarna" o vi i "Tjurarna"    Vårt lag va grymma!! Såklart !   


Sen blev det grillning och fika o massa sång o lek.


Vad har vi annars gjort idag då?? Max var i skolan t 12.40 Maja har varit ledig m mig men var t Doktorn m sina öron som hon haft trassel m ett tag nu igen. Rören e på väg ur. De såg inget men jag ska beställa tid för att åka till hennes riktiga örondoktor för att se om de ska ta ur rören. Blir en tur t Hudik då.


Sen kom Ulrika & Wiggo och hälsade på och lekte på em. Trevligt! Vi sa vi skulle träffas till veckan eller veckan därpå hela familjerna o kanske äta nåt gott. Nästa v är det kortvecka o Jim kommer hem på onsdnatt o jag åker t Sthlm på fred så det kanske blir svårt. Men veckan därpå går nog bra   


Imorrn är det en STOR dag för våran Max, han har seriepremiär i fotboll o han e så nervös ..... svårt o sova, stackarn:

- Jag har "sockerdricka" i magen mamma, sa han   

Goding min.... han kommer vara så BÄST    Mammas Älskling!!!

 

Ha en bra helg alla!!

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards