Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Handlat lite kläder :)

Av Anncha Fahlqvist - 27 maj 2010 17:09

Dagen Today har jag varit på stan, hade möte på AF o det gav inte spec. mkt. ren info vill jag säga. Men jag ska ta ut mina sista föräldradagar på Max jag har kvar så nu i sommar blir jag hemma om inget "dyker" upp som Gubben ur lådan!


Va oxå o beställde en studentskylt för Robban tar studenten i år, mkt som ska fixas å trixas. Kan inte skriva så mkt om den här ifall han läser    men lite speciell blir den iaf...så mkt kan jag säga. "Mina" barn e speciella för mig och då ska de ha det speciella   


Blev oxå en kläd-butiks-tur. Alltid lika kul, speciellt nu!!  Köpte en klänning, en bolero och en Tunika/klänning till mig själv sen fick Max oxå lite välbehövliga kläder.

Hör och häpna, vet ni vilken stl jag köpte på tunika/klänningen?? Stl 40 men va nog nåt spec med stl på den. Provade först stl 42 men den satt Inte bra. Blev en 40 istället och den kunde jag ha. Klänningen blev det stl 44 på men lite stor på vissa ställen, man e ju inte stöpt enl form direkt   Ska åka och mannekänga hos syrran nån kväll o höra vad hon tycker. Sen får man kanske byta hela kittet hihi Fanns ingen mindre stl på klänningen här men i Bollnäs kanske dom har!

Förr fick jag köpa stl 50-52-54 nu känns det verkligen som att man kan köpa kläder på "vanliga" ställen och bättre och bättre blir det! Fastän fler och fler gör kläder för Stora oxå MEN man vill ändå ha Alla utbud!


Innan jag åkte hem gick jag på Waynes och tog en lunch, blev en Ceasarsallad. Stor som bara den. Åt yttepyttelite men blev mätt. Ringde mamma o hörde om hon ville komma o ta en kaffe m mig på sin lunch och då slutade hon just för dagen. Pappa skulle hämta henne så båda kom   Mysigt!

Mamma åt upp min sallad o blev nog mätt o belåten, pappa tog en macka t kaffet!


Nu ska Maja & jag spela lite kort för Max & hans kompis drog iväg ut en sväng. Blir kanske "Skittunna" el "Kärlekstunna"...men e alltid jag som åker ner flera meter i den! Hon är en hejare på kortspel Maja-Fia   


Ha en bra kväll


 
 
tjugohelle

tjugohelle

27 maj 2010 22:29

ååå stl 40 det har jag nog inte haft sen i 6 klass....stort grattis.
hur mycket har du gått ner totalt?
är det fortfarande nått du inte kan äta eller drick?

http://tjugohelle.bloggplatsen.se

 
Anncha

Anncha

27 maj 2010 23:10

Kan äta allt. Jag har inte provat Kinamat & Thaimat ute än men har gjort det hemma och det går bra =) Kan dricka allt, alkohol, kolsyra, olika sorters juice. Vitt bröd är det enda jag kan känna mig uppblåst i magen av men får inte ont.
Jag har snart gått ner 20kg (väger mig på lörd o då vet jag ) :) men denna tunika/klänning i stl 40 måste ha varit stor i stl eftersom annars köper jag L och typ 44/46 el 48.

http://annchasnyaliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mamma

28 maj 2010 08:47

Tack för salladen. ;) Blir så glad när jag ser hur glad du är över dina framsteg. Älskar dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anncha Fahlqvist - 22 maj 2012 15:12

Idag har det varit varmt o skönt. Var o tränade på fm men blev yr vad jag än gjorde men det var så mkt folk i träningslokalen så det var yrigt o vimsigt o tror det  berodde på det . Väl hemma - tog en stund i solstolen medan Jim klippte gräset . Ikvä...

Av Anncha Fahlqvist - 8 maj 2012 10:47

Ikväll kommer världens bästa Jim hem, ska bli grymt skönt- både för mig o barnen o för honom med såklart   Vi har lite frågetecken som måste lösas men eftersom vi har pratat o mailas mkt så är det nog löst o bara säga nu blir det så här o det mesta...

Av Anncha Fahlqvist - 6 maj 2012 13:21

Hatar Jims fuck-jobb just nu "kommer nog hem då" o sen blir det flera dagar senare-kanske...... Hur tar barnen det???? Jo ledsen o frustrerad såklart  Är det värt allt detta Kanske????Inte för barnen iaf tror jag  men ledigheten för Jim jaaa men at...

Av Anncha Fahlqvist - 5 maj 2012 13:51

Imorgon kommer J hem o nu känns det att det är dax. Han har inte fått det bekräftat helt än men trodde med mkt säkerhet att han åker  kl 13  o ingen är gladare än Max å Maja o jag <3 Både Max o Maja är hos kompisar nu så jag ska passa på att int...

Av Anncha Fahlqvist - 4 maj 2012 09:55

Idag har vi skitväder -  +3 å regn men inget snö iaf tack å lov Idag är det träning för mig  sen inget planerat, bara vanl fredagsmys o i helgen kommer Jim hem men vet inte säkert vilken dag ännu men det är nära nu iaf o han är mkt efterlängtad av ...

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards