Alla inlägg den 1 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 1 april 2010 21:37

Idag jobbade jag till kl 13 och det betydde ingen lunch. Jag hade med mig lite lax som jag åt på macka, frukt och frukt-smootie, jag överlevde men fick lite ont i magen på em. När jag hade ätit riktig mat när jag kom hem kändes det bättre.


La mig på soffan 1 tim o slöade t Extreme Home Makeover när jag kom hem, en å annan tår kom oxå   Man har det Verkligen SuperBra när man tittar på sånt Program!!

Efter några val valde hela familjen att gå på 3D-Bio, "Draktränaren" och den va kanonbra. Rekomenderar den om ni inte varit o sett den.  


Sen blev det mat för barnen på MC D och Jim köpte pizza på "Bykrogen" Toma  och jag smakade en slice OCH blev mätt    Otroligt..men bra   

Nu har jag vant mig med maten så va liksom konstigt att se HELA STORA pizzan ligga där och jag tog pyttebiten och blev mätt OCH den Smällde Jim i sig   

Och det har man gjort förr utan att blinka!!


Det jag tänkte på var att jag vant mig med att inte tycka att min mat jag äter är lite numer. Men när jag såg Pizzan jag skulle äta tyckte jag verkligen det såg lite ut!!

Man blir van allting   Det är iofs på gott och ont!!


Ha en bra Påsk alla. Kraaaam

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards