Alla inlägg den 3 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 3 april 2010 20:53

Japp, vägde mig idag och mätte mig oxå. Ska väga mig 1ggn/v och mäta mig 1ggn/mån men nu i början mäter jag mig lite oftare.

Har nu gått  2v + 3 dagar (17 dagar) sen jag opererade mig och vågen visar 

-7,1kg    och mätningen visar nästan 2 cm mindre på alla ställen utom vad, knä & byst, som va detsamma. (jag mäter vad, knä, lår på 2 ställen, höft, midja, byst, överarm, underarm och hals).


Idag har det varit helt underbar väder, +10 i skuggan, U*N*D*E*R*B*A*R*T

Måste ha varit över +15 i solen. Maja och jag mötte upp mamma i stan för att strosa runt. Först kollade vi in på "Nya" möbelaffären här i stan som jag ännu inte hade varit in på. Jag ville spana på enkla köksstolar och ett vitt bord, oxå enkelt men det hade dom inte. Såg fina soffor, Divan. Man hittar mkt fint när man går runt!


Sen åkte vi vidare, dax för mat.... Maja tog Hamburgare m Pommes, Mamma en Ost & Skink-sallad och jag Fisk, potatis och remoladsås. Sen blev det en tripp på Lindex där jag shoppade en Vårjacka t Maja och Leggings och en Topp till mig själv   


När vi kom hem gick Kidsen & jag ut. Max & Maja tog sina Kickbikes m sig och jag gick. Helt underbart väder, vi va ute länge och Maja tyckte det va orättvist att Max va så Duktig att åka på sin Kickbike.. Varför kunde inte hon åka så??  

Det är bara att träna sa jag, MEN mamma jag gör ju det hela tiden och det blir ändå inte som Max!! Vad svarar man??      Mammas sötnos:a som vill att allt ska va BRA på stört!! Men hon åkte o åkte o åkte.... och glad blev hon när hon lyckades åka Lääääänge   


Imorgon ska vi äta påskmat hos mamma & pappa. Bortbjudna igen, så najjs.

Kraaam på er

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards