Alla inlägg den 11 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 11 april 2010 20:00

Inatt åker Jim till Norge för att börja jobba där igen. Denna ggn som resande elektriker, det är han o Kimmo, hans brorsa.

Han blir borta 12 dagar      men när han kommer hem så blir han hemma och ledig med oss i 9 dagar   


Finns inte mkt att välja på här hemma iform av arbeten och det har just jag om någon fått erfara. Tänk om arbetsmarknade kunde vända så många, iaf de som vill arbeta får ett arbete!! Men bara blicka framåt -----------------> Vad finns där? Säkert många möjligheter, men dom vet vi inget om Just nu    Och kommer dom inte så får man väl ta en "Hutt" el 2 som dom här gör och glömma allt för en stund  =) Äh skämt å sido, livet knallar på hur vi än vrider å vänder.... Bara vi själva som kan göra det så BRA SOM MÖJLIGT!!

 

Nu ska alla 4 i vår familj gå och lägga oss, Jim åker redan vid midnatt och barnen ska upp på skola och förskola. Så nu e det Gonattis här. När jag lämnar barnen imorrn e det ut med stavarna som gäller.


Kraaam på er och gör allt så bra som möjligt nu va??  Solen hjälper verkligen till. Glöm inte Brillsen  

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards