Alla inlägg den 15 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 15 april 2010 20:42

Idag var det inget höjdarväder när man vaknade men vakna måste man ändå!!


Upp och skutta, ge barnen frukost, ... packa deras saker till skola resp.förskola sen skjutsa iväg dom. Själv tog jag en clementin för jag ger mig ut på en promenad varje dag när jag lämnat barnen och när jag kommer hem äter jag min frukost. När vi åkte till Max skola fick jag ett SMS fr syrran att hon e hemma med sin Elin idag för hon haft någon form av Astma inatt så jag åkte dit o vi tog en prommis tillsammans. Mkt roligare att ha sällskap ibland.


Jag har fått så gräsligt ont i svanskotan och jag förknippar det med att jag började gå med stavarna    Pratade med syrrans svärfar idag om det här o han sa att det mkt väl kan ha samband eftersom jag inte är så vältränad...... och med stavar kan man lätt bli överansträngd. Ska börja gå utan varannandag o med stavar varannandag får se om det släpper. Trist som attan, kan knappt resa mig om jag suttit länge!!


Idag när jag hämtade mina Älsklingar på skolan/förskolan åkte vi t stan för Max skulle köpa present till en kompis.... han ska på Killkväll imorgon efter sin fotbollsträning. En kompis som fyllt år. Vi var i stan flera timmar o sprang i affärer och sen ville barnen äta på MC D  och jag tog en Grillad kycklingsallad. Åt väl en del av den men inte mkt     drack colalight till. Skönt att jag kan dricka kolsyra.


Sen bar det av till Kusin Elin på 3-årskalas. G*R*A*T*T*I*S ELIN   

Där fanns massa fika, glass & tårta. Jag smakade faktiskt 4 teskedar tårta idag och det gick galant, fast det hade jag väntat mig oxå annars hade jag inte provat borta   


Sen när jag kom hem så kom en granntjej över som jag "jagat" på telefon halva veckan   Jag mötte henne en dag när barnen & jag var ute och gick, när jag såg henne tyckte jag hon va så snygg i håret så jag va tvungen att ringa upp henne o fråga om jag fick knäppa kort på henne och ta med mig nu när jag ska klippa mig   

Imorrn kl 10.15 ska jag klippa mig *pip*


Nu e det spikmattan som gäller så kanske det blir bättre i svanken och svanskotan!


Ha en bra natt alla Goingar

 

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards