Alla inlägg den 6 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 6 april 2010 20:44

Nå´n som har förslag på goda mellanmål till Mig? Vill ha Många förslag, Tack   så jag kan variera mig. Nu står det stilla. Äter mest knäckemackor m olika pålägg, frukter, fruktsallader, smooties, yoghurt, kräm. Vill ha nåt som ni andra kanske äter så skriv............


Idag jobbade jag som vanligt, gick lite halvsegt men var iaf där och gjorde det jag skulle. När jag kom hem var det snart dax för de andra att dra iväg på Max innebandyträning. De andra hade redan ätit så jag gjorde iordning en pasta-och-kyckling gratäng till mig och som Jim, Max o Maja kan ha t lunch imorgon.


Mat idag:

Frukost    Macka m philadelhiaost+smör

Mellis       Hårdmacka

Lunch       1 Potatis+50gr kött + sås

Mellis       Hårdmacka+philadelhiaost

Mellis       Banan+Smootie

Middag     (Pastagratäng) Tagilatelle + kyckling + ostsås

Kvällsmål   Macka


När man jobbar är det mkt enklare att få i sig alla målen. Då funkar allt som ett rinnande vatten. När man är ledig blir allt mkt senare och mellanmålen hinns inte med på samma sätt.


Har fått i mig ca 5dl vatten idag tror jag, ca 1L för lite...... minst 1L för lite    men får ingen huvudvärk iaf så kanske inte är så mkt för lite ännu. Jag vet inte, får höra vad det har för betydelse när Ersta ringer mig  på uppföljningen 6v efter Operationen. Som jag skrivit tidigare, svårt få i sig 1,5-2L om dagen!!?!


Ha det bra, så hörs vi



Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards