Alla inlägg den 18 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 18 april 2010 20:35

Idag har jag påbörjat en städvecka. Har röjt lite i köket, sånt man inte anv på länge, dammat barnens rum. Tänkte försöka städa ur lite hemma, garderober... både barnens & min, vinterkläder, övervåningen (barnens rum), putsa fönster, ja lite av varje ska hinnas med.


Barnen hade kompisar här idag så det passade bra att ha en städdag för mig med lite avbrott för mat & fika. Barnen fick Amerikanska makaronirätt t lunch och potatis och fiskpinnar till  middag som Max bestämde   


Själv tog jag ur lite köttfärs som jag tänkte göra 2 biffar av till mig..... 1 till lunch och 1 till midda´n. När jag väger dom så blir det 4 st   Jag ska bara äta 50 gr nu..... man blir lätt blind nu kan jag säga!!

Jag stekte iaf Avokadofylldbiff och det blev väldigt gott och tog potatis till det.

Blev det till både lunch & middag idag. Jag är väldigt bekväm m maten när jag är ensam, kan äta samma 2 ggr/dag...... gör inte mig nå´t!


Nu går det bättre att dricka oxå, kan klunka 2-3-4 klunkar åt ggn. Känns mkt bra. Men har funderat hur det ska gå den dagen man vill träna  riktigt och ta ut sig??! När man vill dricka mkt? Då kommer det bli jobbigt förmodar jag eller??? När jag spelade innebandy så kunde man ju hälla i sig en halv liter vatten utan att blinka........ hmmmm hur skulle det se ut nu???    Behöver man inte el vill man inte el går det inte el hur funkar det???


Kraaaaam

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards