Alla inlägg den 10 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 10 april 2010 20:14

Tänk att jag inte kan sova på morgonen längre, vaknar runt 07-tiden men ligger o drar mig till 7.30-8 Är det åldern el operationen   

Jag har kunnat sova länge, iaf t 10 utan problem och nu på kvällarna så somnar jag istället ovaggat runt 22. Har varit nattuggla oxå..... kanske blir bättre, kan ju hoppas. Jag kan tycka det e skönt att vara vaken sent när barnen somnat o det är helt tyst i huset. Man får mkt gjort då.


Efter maten tog barnen och jag en promenad, dom tog sina kickbikes och vi var ute en stund... va så skönt. Max tröttnade och for hem efter kanske en halvtimme men Maja och jag gick vidare. Riktig Vår idag!

 

Idag mätte & vägde jag mig. Vägningen blev -0,5 kg och mätningen gav sammanlagt -22,5 cm.

En liten fundering, när jag går ner mer i vikt då blir det mindre i omfång och när det blir mindre i vikt blir det mer i omfång... kan det ha nåt samband?!  


Jag var och storhandlade när Maja & jag va till frissan i torsdags och det va inte jättebra kan jag säga. Det är lätt att göra lite för mkt när man mår bra och känner sig "helt" återställd men att handla 4 st stora kassar och lyfta i dom i kundvagen och sen lyfta i dom in i bilen va nog för mkt!! Sen va inte Jim hemma så jag bar in dem hemma oxå....iofs bara en och en kasse men iaf. Jag fick ont i ena titthåls-ärret och det va då jag kom att tänka på detta. Jag ska nog ta det lugnt med att bära ett tag till!!


Go å Glá Kexchokla´... Ha en trevlig helg


Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards