Alla inlägg den 5 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 5 april 2010 18:59

Idag när man klev upp trodde jag inte det va sant - DET SNÖADE, men nu för det ge sig. Nu e det fanimej inte det minsta kul men denna vita skiten. Ja man får väl försöka att med Barnens hjälp bli inspirerad att ta kälkar osv om detta  väder fortsätter.............. Men jag hoppas det slutar!! Vill ha Vår.

Barnen har tagit fram cyklar och kickbikes nu.  


Idag var det kalas hos Kusinerna Tova & Tea och där bjöds det som vanligt på hur mkt som helst i fika-väg. Massa Gottis..... o allt hembakt och Tova hade oxå valt Princesstårta som de gjort. Så fin    Jag höll mig till ett glas ColaLight, har inga problem att dricka kolsyra. Det känns skönt att kunna dricka det iaf men eftersom jag inte kan dricka några mängder spelar det inte så stor roll om jag dricker vatten eller Loka längre. Tar Loka med smak ibland just för smakens skull. Annars slinker vatten ner, men FÖR LITE mot vad som borde slinka ner    Borde dricka 1½-2 L/dag och jag får i mig ca 3-5dl/dag kanske.

I lördags när det var så himla varmt o skönt här, värsta vårdagen, då bestämde vi oss för att idag, måndag när vi inte skulle äta borta... då skulle vi grilla. Men så tittar man ut o det Toksnöar, vi grillar iaf sa jag. Gissa om det blev gott *mums*

Njöt i fulla muggar. Vi Grillade fläskfilé, finsk-korv, majskolvar, hela lökar, sen hade vi 2 sorters såser till samt pressad potatis.

 

Nu hoppas vi på våååååår, Tack å Heeej Leverpastej

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards