Alla inlägg den 14 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 14 april 2010 15:48

Idag har Maja varit ledig med mig och vi började med att träffa Syrran och hennes Elin. Vi träffades hos syrrans svärmor, Hellen, på en fika....Hellen bor här ute vid oss. Maja & Jag kom strax efter 10 och då luktade det nybakat i hela huset    Hon är en riktig "Bak-farmor". Hon tog just ut en Långpanna ur ugnen och la glasyr på den och tjejerna fick dra fingrarna direkt ur skålen och slicka i sig och så sa hon:

- Här får man kladda hur mkt man vill   

Gissa om Maja & Elin njöt!!


Först blev det en macka och efter det fika.  Jag höll mig till att äta en hårdmacka även denna ggn, känner inte ens suget efter att ta nå´t. Blev mätt av hårdmackan och då känner jag mig nöjd! Känns skönt.

De som bjuder frågar ofta, vågar du inte prova??  Jo jag vågar men jag är mätt och jag har just ätit en macka el om jag just ätit hemma då vill jag inte el då behöver jag inte! Så enkelt är det och eftersom jag inte känner suget.


Sen drog vi in till stan med småbrudarna, jag handlade lite presenter till Elin som fyller 3 år imorgon   


Sen hem och hämta Max på skolan, syrran & Elin förljde med oss hem och åt med oss. En trevlig heldag tillsammans   


Kraaam på er

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards