Alla inlägg den 26 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 26 april 2010 18:16

Har sån jäkla gräslig värk i ryggslutet    el längre ner, precis där stjärtskåran slutar. Där skelettet börjar eller hur jag ska förklara, sätes"benet"...... så jäkla ont!! Måste gå o kolla det här. Blir värre och värre fast jag inte gör nåt. Är inte ens ut på promenad o det blir värre. När jag sitter och lutar mig bakåt och sen ska resa mig upp kan jag det knappt.

Har haft trassel här förr men inte så här kraftigt. Kan det ha blivit en inflammation... ja jag måste kolla upp det iaf. Ligga ner är inga problem men sitta är sjukt trassligt   


Idag har vi varit och kollat på lite nya soffor. Nu har vi en 3-sits Ektorp fr Ikea o 2 fåtöljer Tullsta i Beige. Kollade på en mörkbrun el mer åt svart i Hörnmodell m Divan. Svårt att bestämma vad man vill ha. Känner jag mig själv rätt kommer detta att ta tid. Jag är inte den som brukar slå till direkt, vill gärna kolla å kolla om å om igen. Vi sitter inte heller i sjön!


Igår var vi på Restaurang för 1:a ggn sen jag Opererade mig, alla de andra tog pizza. Jag slog till "lite större"  och tog Filé Oscar.

Det va Fläskfilé m pommes och beaniessås och en massa färska frukter.

När jag hade ätit det jag ville ha hade jag ätit typ 1/4 av köttet och kanske 1/6 av pommes:en. Tyckte det kändes lite pinsamt så jag frågade någon av de andra om de ville smaka. Både Freja & Max tog lite, men så här kommer det alltid vara så det är bara att vänja sig. Min tallrik såg knappt rörd ut när jag ätit    Synd att jag inte knäppte kort. Ska komma ihåg det nästa ggn!


Ha en bra kväll

Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards