Alla inlägg den 4 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 4 april 2010 19:38

Idag blev det Påskmiddag hos Mamma & Pappa, vi far runt och äter lite varstans nu i påsk vi. Lämpligt och mkt gott har det varit. Idag blev det skinka, revbensspjäll, lingonsill, vanl. sill,  Janssons, Lax   *M*U*M*S*

TACK mamma och hoppas pappa håller avtalet med Massage på dina fötter ikväll   


Max åkte med Kussen Alex hem för att sova där. Blir Maja, Jim & jag i soffan ikväll... vem somnar först??   


En dag började jag prata om att jag Kanske inte är opererad .... jag mår ju så bra och kan liksom äta allt som många kan ha svårt för. Ikväll kom vi att prata om det igen när jag åt apelsin. Har hört att vissa kan ha svårt för att äta det efter operationen. Det vita som sitter på apelsinen kan vara svårt att få ner el svårt att få till bra i magen. Vissa kan t.o.m få åka t sjukhus för att ta bort apelsin"grejs" i magen   

Jaja till diskussionen Jim & jag hade då om att inte vara opererad el inte... Jim bara skrattar, men sånna här tankar kommer fast man vet såklart att man ÄR opererad!!   


Lägger in 2 bilder här nu som jag glömt lägga in från när jag va på Ersta. 


Jag i Relaxrummet i väntan på Operation


Utsikten fr översta våningen, Grönan rätt över

  


Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards