Alla inlägg den 7 april 2010

Av Anncha Fahlqvist - 7 april 2010 21:34

 Idag va en bra dag på jobbet tills kl blev 13.05 då skulle vi 6 st "nyingar" ha möte med chefen. Resultatet av mötet blev att alla vi blev uppsagda   pga olika saker i bolaget...ekonomiska osv tänker inte förljupa mig nåt mer i det här.

Ruskigt trist och bedrövligt när vi nyss börjat. Har de inte kunnat se detta tidagare kan man tycka, innan vi blev anställda?? Men känner att jag inte tänker lägga så mkt energi på just det de närmsta dagarna, blev alldeles TOM i huvudet när vi fick beskedet. Sen fick vi såklart gå hem.

Får oxå vara hemma under uppsägningsmånaden, ett sälj-jobb grundar sig ändå på vilket humör, hur motiverad är man att sälja efter ett sånt här besked??

Snarare att man drar ner de andra säljarna om man snackar med dom!!


Jaja får väl se När man tar tag i arbetssöket igen då SUCK.....STÖN. Nu ska man liksom GE 120% igen på intervjuer osv .... vem fasen orkar? Fattar ni?!!

Men det är väl bara ta tjuren vid hornen sen när man varvat ner, hoppas jag.

Jaja, den dagen, den sorgen!!


Allt annat är iaf Bra   

Idag var barnen, Jim och Kusinerna, Tova & Tea och Kimmo på Buspalatset i Bollnäs och dom hade haft det super sa dom. Det är Påsklov här nu.

När vi kom hem hade vi "Halv8 Hos oss"... Max & Maja har frågat efter det länge. 

Meny

Förrätt (Maja)

Rostad macka m skicka, ost o gurka

Varmrätt

Pastagratäng

Efterätt (Max)

Glass m Jordgubbar, strössel o jordgubbssås el chokladssås


Alla gav säkert 10p   

Jag åt bara varmrätt men smakade en sked glass    Va rätt gott m Gräddglass. Men räckte med en sked.  Va redan mätt efter Maten!!


Ha en bra dag, jo en sak till...... idag köpte jag gå-stavar och eftersom jag nu är hemma så ska jag vara flitig med det iaf. SOV GOTT!


Presentation


17 mars 2010 gjorde jag en Gastric Bypass operation. Här kan ni läsa hur allt gick och hur mitt liv blir efter =)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards